İnsanlığımı Yitirirken İkinci defa okunması gereken bir kitap mekan isimlerini bile şahıs ismi sandım bazen, bu biraz zorlayıcıydı. İsimler konusundaki karmaşa çözülse güzel denilebilecek bir kitap. İkinci okumamda notlar alıp okursam bu kitabı daha iyi anlayacağımı düşünüyorum . Tavsiyem siz ilk okuma kim kimdir not alıp okuyun 😀