Ferhangül

İnsanlığımı Yitirirken İkinci defa okunması gereken bir kitap mekan isimlerini bile şahıs ismi sandım bazen, bu biraz zorlayıcıydı. İsimler konusundaki karmaşa çözülse güzel denilebilecek bir kitap. İkinci okumamda notlar alıp okursam bu kitabı daha iyi anlayacağımı düşünüyorum . Tavsiyem siz ilk okuma kim kimdir not alıp okuyun 😀
Alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Ferhangül

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
5 günde okudu
·
Okunma: 31 Ağustos 2024 23:39
·
2024 56. kitabı
Osamu Dazai
6.5/10 · 60,4bin okunma

Ferhangül

, bir kitabı yarım bıraktı
Mark Wolynn
7.7/10 · 18,1bin okunma
“İnsan insanın canavarıdır.” Heyecanla okuduğum başarılı bir kitaptı
Alıntı