📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bir romantik olsaydım ‘yollarımızın ayrıldığını hissediyorum’ derdim ama değilim ; o yüzden sana birbirimizden bıktığımızı söylüyorum .”
Akıp giden bi romandı çok severek ve devamını merak ederek okudum . Tavsiye ederim , okuyun…
“Soyun atası ağaca bağlıdır, sonuncusunu da karıncalar yer.”
Bu kadar zor okuyup sonunda bu kadar keyif aldığım bir kitap daha yok. İyi ki yarıda bırakmayıp sabırla okumuşum bütün sabırsızlığıma rağmen…