Hayatayracı

Hayatayracı
@FerhatDemir6
Reklam
AY KARANLIK Maviye Maviye çalar  gözlerin, Yangın mavisine    Rüzgarda asi, Körsem, Senden gayrısına yoksam, Bozuksam, Can benim, düş benim, Ellere nesi? Hadi gel, Ay karanlık...
İnanın bana, yalnız kalmanın nasıl bir his olduğunu bilirim. Dünyadaki en kötü yalnızlık, yanlış anlaşılmaktan ötürü yalnız bırakılmaktır. İnsanın gerçekle bağlarını koparabilir.
"İçimizde şeytan yok!" "İçimizde âciz var..." "Tembellik var..." "İradesizlik, bilgisizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir şey: Hakikatleri görmekten kaçma itiyadı var..."