Hakiki insan, sadece eylemde bulunan insandır. İçimizde bunun dışında bulunan, asla "hakiki" diye bilinemez, asla yeterince belirgin biçimde algılanamaz.
Doğmamak elimde olsaydı, bu komik koşullar altında var olmayı belki de seçmezdim. Ama ölmek, geride kalan günlerimi yaşamamak yetkim var. Pek büyük bir yetki, pek büyük bir başkaldırı değil bu.