Fesih

Fesih
Türk Dili ve Edebiyatı
Lisans
30 okur puanı
Kasım 2022 tarihinde katıldı
"İnsanoğlu umudunu yitirdi mi, yaşamanın da tadı kalmıyor."
Sayfa 461·Kitabı okudu
Reklam
"Hayır hayır en iyisi dünyaya hiç gelmemekti ya da geleceksen, bir ağaç, bir taş olarak, daha da iyisi gelip geçenlerin topukları altında ezilen, kan dönmeyecek bir kum tanesi olarak gelmekti."
Sayfa 370·Kitabı okudu
"Hangi budala söylüyordu mutluluğun yeryüzündeki zenginliklerin eşit oranda paylaştırılmasına bağlı olduğunu!" ...herkesin lokmasından bir parça alıp ötekilere vermekle insanlığın ne acısını eksiltebilir, ne de sevincini artırabilirdi."
Sayfa 370·Kitabı okudu
" Yalnız olmak daha iyidir, insan o zaman dilediği gibi karar verir. "
Sayfa 286·Kitabı okudu

Fesih

, 2024 okuma hedefini güncelledi.
2024 OKUMA HEDEFİ
19/25 kitap - %76 tamamlandı
19 kitap okudu
25 kitap
4.536 sayfa
3 inceleme
69 alıntı
Reklam