“Kimse kimseyi tanıyamaz, tanıdığımızı sanırız. Tanıdığımız kadarına inanırız. Eğer gerçekten tanısak, bırakın aşkı filan, kimse kimseyle arkadaş bile olamaz...”
“Sahiden her şey saçma mı , hayatın anlamı yok mu? Bence öyle! Yok Hiç birşey Yok. İnsanın biyolojik fonksiyonlarına aşırı bir anlam yükleme çabası içindeyiz...
Çünkü Hiçlik Zor Geliyor...”