İlk defa bu tarzda bir kitap okudum ve çok beğendim. Bir an kendimi Mîna Urgan’la tatlı bir sohbete dalmış bir şekilde buldum , son sayfalarda ise bitmesin diye yavaş yavaş okudum . Kendi yaşamını , anılarını açık yüreklilikle ve samimi bir dille kaleme almış. Ayrıca ; Halide Edip, Necip Fazıl, Abidin Dino, Neyzen Tevfik, Sait Faik, Yahya Kemal, Ahmet Haşim, Orhan Veli , Falih Rıfkı gibi daha bir çok döneminin önemli şahsiyetlerini tanımış arkadaşlık etmiş anılarında yer vermiş . Özellikle sevdiğim şairleri , onları yakından tanımış birinden dinlemek çok güzeldi.