İçimdeki şeytan derhal harekete geçti. Diyelim ki kitabını yazdın. Ortaya işe yarar bir fikir attın. Bunu yapan çok. Önemli olan bu fikir nasıl temayüz edecek, buna kim sahip çıkacak, kim benimseyecek? Hadi benimsendi diyelim, bunu kim uygulayacak? Uygulamaya konulmamış fikri ne yapayım ben? Kitap rafta kalacak, sen boşa kürek çekeceksin.
Bir süre sonra kitap da unutulur gider.
Hepimizin içinde böyle bir şeytan yaşar. Bizi hayra hizmetten alıkoymaya çalışır. Ona aldırmayın, bildiğinizden şaşmayın, gevşemeyin.
Havanı alırsın şeytan efendi.