FEY

FEY
Hayata nasıl mı bakıyorum… İçime ve duvarlara bakmaktan fırsatım olmuyor. (Paylaştığım hiçbir şey beğenilsin diye değildir.)
Karacaoğlan ne diyor: Mendilin yudum arıttım Gülün dalın kuruttum Adın ne idi unuttum Çağırmayı, çağırmayı
Sayfa 67·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sana düşen şimdi şudur: Tövbe Yarabbi hata râhına gittiklerime Bilip ettiklerime bilmeyip ettiklerime
Sayfa 65·Kitabı okudu
─ Söyle bakalım Ali Bey! Bey diyor çocuğa. Böylece onu onore ettiğini sanıyor. Ali buna alışamadı bir türlü. ─ Rabbin kim? Ali mecbur. Cebinden kâğıt mendili çıkarıp içine şekeri koydu. Sırası mı şimdi sınavın? ─ Rabbim ALLÂH! ─ Nebin kim? ─ Muhammed Mustafa. ─ Kitâbın ne? ─ Kur'ân-ı Kerim ─ Ne zamandan beri Müslümansın? ─ Kâlû belâ'dan beri. ─ Âferin! Şâdi Bey elini cebine atıp bir on lira çıkardı. ─ Hakettin, al bakalım.
Sayfa 62·Kitabı okudu
Her merhabanın bir elvedası vardır.
Sayfa 54·Kitabı okudu
Hiçbir eylemin nasıl neticeleneceğini bilemeyiz. Bekleyeceğiz. Beklerken ne yapacağız? Duâ edeceğiz. Desene işimiz ALLÂH'a kaldı. ALLÂH'a kalmayan iş var mı?
Sayfa 50·Kitabı okudu