Feyza ف

Feyza ف
@Feyfey
Gözlerimden öp ve de ki: 'Uyu artık çok yoruldun, ben burdayım.'
'Hayatta kalmak, yani manen hayatt kalmak hakikaten büyük mesele. Zor elbette, fakat aslında sualin cevabı da içerisinde; kendine ulaşacaksın kendinle.. '
Din
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diyor ya şairimiz; aşkı görmek isteyen hac mevsiminde Kabe-i muazzamaya baksın. Beş milyon insan, bir kara taşın etrafında, deniz dalgaların gibi, dönüyor. Bin dört yüz yıl önce bir yetim öyle dedi diye... Aşk budur işte, aşk budur. Söz yerini buldu, hedefini buldu, çünkü kalbe gidiyor
Din

Feyza ف

, bir kitap okudu
Puan vermedi·160 syf.·
2020 5. kitabı
Hayati İnanç
9/10 · 9,5bin okunma
'Ümidi olan ağlar, ümidi kesilmemiş insan ağlar. Bizde gözyaşı rahmet; Nisan yağmuru müjde ve neşe; gözlerin ağlaması da ruhun gülmesidir. Modern çağda bu kavramı da kaybettik; ağlamayı olumsuzladık, negatif kodladık; ağlamamak lazım, ağlamak zayıflıktır gibi çok berbat bir anlayış bu. Olur mu hiç! Ağlamayan gülemez ki zaten. Gülmek ağlamanın ta kendisidir, madalyonun biri bir yüzü, biri bir yüzüdür. '
Sayfa 27·Kitabı okudu
Edebiyat
' Dünya dediğin birkaç günlük hikaye. Ne kaldı şurada? '
Din