Feylezof Ömer

Feylezof Ömer
@Feylezof
Memed ağayı vurmaya gittiği zaman,"beni öldürmen neye yarar,bir ağa gider,yerine başka bir ağa gelir, demişti ağa.İnce Memed," olsun benim yerime de başka bir ince Memed gelir." diye karşılık verir.Bu durum bizi iki çıkarsamaya götürmektedir:Zalim ağalar var oldukça onlara isyan edecek İnce Memedler de hep olacaktır,fakat hikayenin sonu da hep, gelen gideni aratır şeklinde son bulacaktır
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biliyor musun, İnsanları öldürüyorum Portuga. Bunu nasıl yapıyorsun Zez£? "Onları unutarak."
Ama gözler kördür.İnsan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir.