Ümit ediyorum ki, benim cür'etkârlığıma şahit olan müslümanlar bir şekilde Dünyanın etrafımıza ördüğü kabalık, anlayışsızlık kozasını kırmak ve ahiret özlemi çeken bir kelebek olmaya özenmek duygusunu edinirler...
"Sanki birileri beni yaşama geri döndürmüş de artık bir günümü bile boşa harcamamayı öğretmiş gibi"
"Birileri beni yaşama geri döndürmüş de..." Böyle bir mesleği yapmayı kim istemez?
(Tabiki canı veren yaşama geri döndüren Allah'tır ancak biz hekimler de bu yolda rabbimizin birer emanetçisiyiz. Rabbim dünyadaki en değerli varlık olan insanı biz hekimlere emanet ediyor. Allah'ın izniyle elimizden geleni yapıp gerisini Rabbimize bırakırız. Işte iyileşirse de o işe vesile olmak en büyük mutluluktur. )
Vesselam...