Kitabı okudukça hayretim arttı, hastalara bakışım değişti, hayata olan bakış açıma da oldukça uygun bir kitaptı. Çünkü ben de yaşamayı seven hayat dolu bir karaktere sahibim ancak bu hissiyatımı hastalık anında ya da ölüm zamanımız yakın diye düşündüğümüzde devam ettirebilir miydim hiç düşünmemiştim. Özellikle "Yaşamın anlamı" bölümünde bunu iliklerime kadar hissettim. Zaten bölümleri gece yatmadan okuyordum ki özellikle bu bölümde ürperdim. Yani ölüm bize hep yakınken sanki sadece hastalara ve yaşlılara ölüm yakınmış gibi düşünmemizdi vaktimizi boşa geçirmemize sebep olan şey. O an düşündüm ki aslında her an ölüm gelecekmiş gibi yaşasak hayatımızı dolu dolu geçirebilirdik. Bu düşünce, uzanıp saatlerce telefon bakmamıza
engel olurdu ve hayatın anlamını hissederek yaşardık.
Ayrıca "başarının ardındaki ders" bölümünde sizin cesaretinize hayran kaldım. Kendimi yazarın yerine koymaya çalıştım ama nafile. Hastanın hekime güveni hekimin kendine güveni ve yepyeni bir aşama kaydedip sonucun nice güzelliklere vesile olması... İnanılmaz...
Ek olarak genel anlamda hissettiğim şey profesyonel empati anlayışı. Empati kurmayı bilirim ancak bunu profesyonel şekilde, etkilenmeden ve hayata
devam ederek yapabilmek başka bir özellik. Samimi ama bir o kadar da sınırını koruyabilmek... Kalbimiz AttıkçaGöksel AltınışıkFeyzadiyebiri
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Tam tıp fakültesi öğrencisine önderlik edebilecek tarzda bir kitap... Okudukça öğrendim. Tekrar tekrar okunacak bir kitap. Ve filmi de çekilmeli bence Beynine Bir Kez Hava Değmeye Görsün
Kitap bana bir çok şey kattı. Evet basit bir dille yazılmış olması tüm kesimlere hitap ettiğini gösteriyor bu demek değil ki önemsiz bir kitap. Aksine bir olayı aktarıyor bize. İster inan ister inanma diyor ama bu olay yaşandı. Hapishanede geçti ama sonu çok güzel bitti.
En "bundan adam olmaz" dediğin kişi şehit oldu. İşte adam olmak olmamak Allah'a imana bağlı. Hidayet ve şehitlik Allah nasip ederse olur. Rabbim bizlere nasip eder mi o şehitliği bilmem çok zor ama o kardeşimize nasip etmiş, hidayeti ise bunu okuyan herkese nasip etsin umarım.İşte o adam olmaz dediğin kişinin iman dolu şekilde o son namazını kılışı ve idama gidişi beni benden aldı.
Devlet İşlerinin içinde çok başka şeyler dönüyormuş gözümü açtı. Filozoflar hakkındaki gerçekleri duyunca aklım uçtu. Yıllarca MEB de okuduğumuz o felsefe kitaplarını unutun arkadaşlar. Boş onlar. Ben bunu anladım. Bana böyle anlattılar da ben mi anlamadım dedim. Yıllarca felsefecilere filozoflara imansız dendi bizi yanılttılar. Sorgulamak imansız etmez kişiyi. İnanmak için sorgularsan ne mutlu ama inanmamak için bir sebep arıyorsa zaten kişi imanını kaybeder. Allah razı olsun Vedat'tan ki benim aklıma gelen soruları hep imama sordu şaştım kaldım. Cidden kitap herkese hitap ediyor. Kitap bitince vay bee diyorsun öylece kalıyorsun. Okumak isteyenler alsınlar okusunlar hızlı biter ama sizi de deler geçer. Bundaki iman ise, bizdeki ne? dersiniz. Sonunu soylemicem okuyun lütfen İdamlık GençEmine Şenlikoğlu
Kitaba BA-YIL-DIM. Dinlene dinlene okudum okudukça "vay bee" dedim zevk aldım. Hayatıma uygulamaya bile başladım. Meditasyonları ritüelleri uygulamak biraz zor ama hayata bakış açımı oldukça değiştirdi. Ve açıkçası kitap beni şaşırttı nedeni şu; içeriğini fazla incelemeden almıştım ve astrolog bir yazar olunca( çok fazla astroloji bilgim yok ve kitabın uzay, burçlar falan onunla ilgili olabileceği dinden uzak bilimsellikle açıklama yapılıp her şeyi bilimsellikle çözmeye çalışılacağı düşüncesi yüzünden ve aşağıda da açıklayacağım gibi ibadetlerin çok gün yüzüne çıkarılmamasından dolayı bu önyargıyı yaşadım) kitabın da dini düşünceden uzak olacağını düşünmüştüm ama bir şeyler beni bu kitabın siparişini vermeye itti ve almış bulundum. İşte hiçbir şey tesadüf değildir ya. İslâmî olarak, yaradan aşkı, inancı ve iman yönünden o kadar güzel yerlere değinmiş ve önerilerde bulunmuş kiiii. Anlatmaya kelimeler yetmez. Hani kızardım yogaymış meditasyonmus bunlar çok dillendirilir de namaz ibadeti hep gizli kalır diye, kitapta yazar onu da dile getirmiş. "Ben sabah namazlarını kılıyorum. Gönül beş vakit kılmak istiyor, çünkü ruhun buna ihtiyacı var."...
Arınmanın, temizlenmenin, dünyanın, yaşananların her yönünü ele almış. Kendi uygulamalarini paylaşmış. İbadet, meditasyon, ritüel... İstediğini seç ve kullan. Kitap için dini kitap demiyorum ama dini uygulamaları ve aslında dinimizin inancımızın bize ne kadar faydalı ve gerekli olduğunu çok güzel açıklamış.
Bir de kitap herkese yönelik, ismi sizi yanıltmasın.
Beni tamamıyla şaşırttı. Önyargılarımı kırdı. Anlatamıyorum kesinlikle okumalısınız. Başucu kitabı olmalı. Kadın İsterse Asla YenilmezNuray Sayarı