Birisine kızgınsınız, bağırmak istiyorsunuz ama vicdanınız susturuyor sizi.
Birine kırgınsınız, hayatınızdan çıkarmak istiyorsunuz ama sadakatiniz var.
Biri sizin hakkınızı yemiş, size hata yapmış, gidip, ona içinizdekini kusup, onu rezil edip rahatlamak istiyorsunuz kişiliğiniz izin vermiyor.
Kendinizle savaşıyorsunuz değil mi?
Akşam yatakta kendinizle konuşuyorsunuz "keşke yapsaydım" diye.
Fazla fedakarlık kişinin, kendisinin kul hakkına girmesidir.
Hassas kalpler için gerçekten bu dünya cehennem...