Beyaz ağzından düşürmediği, “İnsan varoluşu kuran değil, seyredendir," cümlesiyle, o her şeye tevekkül edip isyan etmeyişinin altında yatan inanışın ipucunu verirdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Düşünsene, kaç günümüz kaldı kim bilir? Bazen 'Acaba,' diyorum 'kaç kere daha güneşin batışına şahit olabileceğim?' Sence bugün nereye gitti Doktor? Yaşananlara ne oldu?"
"...Kısacık bir süre için dünya hayatına konup ardından kalkıp gidecek olsak bile hayata boş veremiyor, varoluşu sorgulamadan edemiyoruz. Değerli olmak ve sevilmek istiyoruz. 'Buradaki hayatımız kısacık, değerli olsak ne olur olmasak ne olur,' diyemiyoruz."