Merhametliydi, iyiydi..
Severdi; insanı, hayvanı, doğayı, havayı her şeyi.
Yaşamayı severdi.
Arkadaşlarını, kedilerini, sokaktaki çocukları, yoksulları..
Yorulmazdı, her şeye yetişmek isterdi - son zamanlar hariç -
Okumayı severdi, gezmeyi, film izlemeyi ve şarkı söylemeyi - sesi güzel olmasa da-
İyi niyetliydi, birine çabucak ısınır, dertlerini dinlerdi. Yardım etmek isterdi..
Biraz dediğim dedik, inatçıydı.
Yeni insanlarla tanışmayı, hayat hikayelerini dinlemeyi isterdi.
Biraz meraklıydı..
Gülümserdi hep, karamsar olmayı sevmem derdi,
Her şeyde bir umut, her şerde bir hayır arardı.
Öğretmen olmak istemezdi, biraz sabırsızmış, cocuklara bağırırsa onlari üzülmekten korkarmış, ama öğretmenliği de çok severmiş.
Kalbi kırılsa da gülmeyi becerirmiş, çünkü o gülerse, onun gülümsediği kişi de gülümsermiş
İnsanlar mutlu olsun isterdi, mutlu kalsınlar.
Çocuklara cok önem verirdi, kadınlara da..
Hayal kurmayı, rüya gormeyi de cok severdi. Baska bir dünya mümkünmüş gibi geliyor derdi,
O başka bir dünyada yaşamak istiyordu.
Bu dünya ona iyi gelmedi..