Yazarın okuduğum ilk kitabı.Mesleğim itibari ile adını çok duyduğum bir yazardı ve kitabı okurken aslında yazarla yeni tanışma fırsatı buldum. Önyargılı olmak istemiyorum ancak üslubu, anlatış tarzı ve yönlendirmelerini aşırı mükemmel buldum; bu kitap bana çok şey kattı,başucu kitabım olacak gibi düşüncelerim oldu diyemiyorum. Kitabın bana kattığını farkettiğim bir ekstra bilgi olduğundan da emin değilim çünkü anlattığı herşey bildiğim şeylerdi. Kullandığı kelimeler bende güncellikten ziyade yazarın dine yakın biri olduğu fikrini oluşturdu. Kitabı örnekle desteklemesi olayları daha anlaşılır kılmış. İçinde yer alan kesin çizgiler, annelerin kesinlikle yapması belirtilen noktalar biraz keskin sınırlar oluşturmuş. Bu yüzden de bir anne olarak bana iyi hissettirmedi. Babalardan çok az bahsedilmesi ve arka plana itilmesini de pek anlamlı bulmadım. Kitapta yer alan “Daha geniş perspektiften baktığımızda tüketicilere kıyafet aldırmak için çocuk fotoğraflarının kullanılması da aynıdır. Çocuğun masumluğu,yüzünün güzelliği sebebiyle reklamlarda oynatılması da suistimaldir.” Diye belirtilen bir kısım aşırı dikkatimi çekti. Evet bu konuda tabiki katılıyorum çocuğun rızası olmadan böyle görüntüleri ebeveyni bile olsak kullanma hakkımız var mı bu bile tartışmalıyken yazarın böyle bir yorum yapıp kitabın içinde bir sürü çocuk resmine yer vermesi çok tutarsız geldi. Bana kalırsa fikriyle çelişen bir eylem olmuş. Genel olarak değerlendirdiğimde; kitabı konuya çok hakim olmayan biri okursa elbette birşeyler öğrenebilir. Ancak ben kendi adıma aşırı beslendiğim bir kitap oldu diyemem. Yapılan yorumlarda etkisinden çıkamayanlar çok etkilenenler falan olmuş saygı duyuyorum tabiki.Yazarın diğer kitaplarından da seçtiklerimi fikrim olması adına okuyacağım. Yazarın adını çok duymama rağmen