Her deha köklerini delilikten almaz mıydı? Deliliğin derinliğine inebilenler değil miydi zekanın doruklarına çıkabilenler?! Bir kavramın her iki ucunu da anlayabilenler.
"İstediğin gibi kandırabilirsin kendini, sen ütopik dünyanda bilim ve sanata sığın ama sakın unutma eğitmediğimiz, hor gördüğümüz herkes bir gün karşımıza çıkacak, üstelik ellerinde silahlarla!"