Ynsmr

ADAM..
“Hayatımın sonuna kadar çalışmayacağım!” dedim onlara. “Atlar orospuların bugüne kadar bakmadıkları gibi bakacaklar bana!”
Reklam
“Kimsenin ıstırabı olması gerektiğinden fazla değildir.” -barbut oyunu sırasında söylenmiştir.
Dönüş uçağında kamera yine çalışıyor. Kanal 15 personeli hayat hakkında bir şey öğrenmek üzereler. Kamera kolumdaki yaraya zumluyor. Duble viski var elimde. “Beyler,” diyorum, “bir kadınla geçinmenin yolu yoktur.”
Üçte biri benden nefret eder, üçte biri bana bayılır, diğerleri kararsızdırlar. Nefreti artıracak birkaç şiir var yanımda. İyidir nefret, insanın aklını başında tutar.
Ben de moruk..
Ben yeterince umursamıyorum. Yeterince gayret sarfetmiyorum. Yorgunum.
Reklam