Ve ne zaman eski mahalleye gitsem yaşadığım evin önünden geçerim, yabancılar var artık orada. O Pazar günleri iyiydi ama, iyiydi o Pazar günlerinin çoğu, işsiz ve iktidarsız babalarımızın balkona çıkıp birbirimizin ağzını burnunu kırdığını şöyle bir izledikten sonra tekrar içeri girdiği, elektrik faturasını düşünerek radyoyu açmaya korkup duvarları seyrettikleri o karanlık Bunalım günlerinde biraz ışıktılar bize.