“Bize verilenlerle değil de seçtiklerimizle kendimizi tanımladığımız an, evrendeki mevcudiyetimizin idrakine varmış ve kim olduğumuz sorusunun cevabına yaklaşmış oluyoruz..”
Tam da bu yüzden kendimi ve kimliğimi bana "verilenlerle" değil, ismimle değil, başarılarımla değil, mesleğimle değil, ırkımla değil; özgür irade ve kişisel gayretimle, "seçtiklerimle" tanımlıyorum. Kendim için kendime kendi koyduğum ad ile. Ben, Keşfsever. Sen kimsin..?