Filo

Filo
@Filo_sofia
Bilgiyi seven.
Küçükken benim de ailem olsa, şimdiki gibi olmazdım. Bunu sık sık düşünüyorum. Bir ailenin hayatı ne kadar kötü gitse, gene de ana baba insana düşman, yabancı olmaz. Yılda bir olsun sevgi gösterirler. Hiç olmazsa o zamanlar bir yuvan olduğunu anlarsın. Ben ailesiz büyüdüm; belki de ondan böyle... duygusuz oldum.
Sayfa 102
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Zamanla insan arasına karışmak dost edinmek ihtiyacını duymaya başlamıştım. Bazılarıyla arkadaş olmak istedim, fakat hiçbir zaman tabii olamadığından denemelerim daima boşa gitti.
Sayfa 73
Ciddi ciddi konuştuğumuz halde bana önem vermek istemiyorsanız öyle olsun, yalvaracak değilim. Nasılsa yeraltım var.
Sayfa 40
Düşünce
Make up!
Doğrulup aynaya baktığım an önce kendimi göremedim. Sonra bir besmele çektim; çünkü meğer kendimi görüyormuşum. Allah'ım bu ne? Yani ben buysam, az önceki sapık kim? Öyle güzel boyamış ki yavrum, bildiğin sanat icra etmiş. Şuraya da iki mutlu takma kirpik filan çizmiş. Zaten dünyalar güzeli bir kız, demek içi miçi de güzelmiş. Birkaç dakika sonra gönül rahatlığıyla kurban olabilirim o ellere! Acayip güzel oldum! Ay müthiş güzel oldum! Öyle böyle güzel olmadım!
Sayfa 21
1000k
Vefa!
Bana büyük bir hayat dersi veren manav amcamı asla unutmayacağımdan emindim ama yine de bazen unuttum. Hatta genel olarak aklıma gelmedi. Şu an yolda görsem tanımam mesela. Çünkü vefa, yalnızca bir özel isimdir.
Sayfa 12
Hayat ve İnsan