Filo

Filo
@Filo_sofia
Bilgiyi seven.
Bu bir formüldür. Uygulayınız!!
Bir insanı tanımanın üç yolu vardır: Birincisi, onun geçmişine bakmak yani geçmiş yaşantısını öğrenmektir. İkincisi, bıraktığı eserlere bakmaktır. İnsan ilişkilerinde nasıldı, şimdiye kadar neler ortaya koydu, nerelerde çalıştı, çevresinde bıraktığı izlenim nasıldı vs... Üçüncüsü ise, direkt olarak değerlendirme yani kişinin karşısındakinden edindiği izlenimdir. Eş adayı ilk iki maddeyi atlayıp "ben onu seviyorum" diyerek, direkt tanımaya kalkıştığı zaman yanılma payı artar. Bu durum, hem kadın hem de erkek için geçerlidir.
Sayfa 35
İlişkiler
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ünlü bir düşünür “Evlilik iki kişinin birbirine bakması değil, aynı yöne bakmasıdır" demiş.
Sayfa 34
1000Kitap
Gerçekler acı oluyor.
Kişinin zayıf ve güçlü yönlerini görmesi için, gerçek benliği ve hayalindeki benliği arasındaki algılamayı sıhhatli yapması gerekir.
Sayfa 30
Psikoloji
Müzmin bekâr..
Yüzde yüz kendisine uyan birini arayan kişi, muhtemelen evlilik trenini kaçırır.
Sayfa 26
İlişkiler
insanın psikolojik olgunluğunu, aldığı diploma belirlemez.
Psikoloji