kmL

kmL
@Filozof_17
لا اله الا الله
Daha iyi olabilecek miyim? demeye dilim varmıyor, buna cesaret edemiyorum. Çünkü, denedim efendim, olmadı.
Reklam
Acaba iyi bir şey olacak mı? Hayır, dedim kendime. İyi şeyler birdenbire olur; bu kadar bekletmez insanı!

kmL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·97 syf.·
Beğendi
·
7 günde okudu
·
2021 41. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
8.6/10 · 987 okunma

kmL

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.·
Beğendi
·
25 günde okudu
·
2021 40. kitabı
Necip Fazıl Kısakürek
9.1/10 · 1.667 okunma