Çok beğendim bir kitap daha. Okumaya istemsizce ara verdiğim zamanlarda, tekrar okumaya ısınmak için illa ki Zülfü Livaneli ile başlarım okumaya. Her zaman beni okumaya ısıtan yazarlardan biridir. Son Ada kitabını etrafımda çok duymadım. Yazık, keşke daha çok okutulsa, okunsa.
İnsanları o kadar güzel analiz edip bize sunmuş ki ...
Günümüz insanları, kitapta gördüm. Sorgulamak, soru sormak, kendimizi kapsayan konular hakkında özgürce konuşamamak, çoğunluğa uymak zorunda kalmak, insanların kötü sonucu bile bile kabullenmesinden dolayı bizlerinde o sonuca katlanmak zorunda olmamız...
O kadar güzeldi ki..
Ama bu kitap sayesinde öğrenmemiz gerekenler çok. Bilinçlilik ne kadar önemli, çok güzel vurgulanmış
Umuyorum ki bu kitabı herkes okur, gereken bilince ulaşır..