"Size çok yakın olan bir şeyi kaybettiğinizde biraz da kendinizden bir şeyler kaybetmiş olursunuz. Bu yüzden şiirin sonunda bunu yazmak bile zor gelmiş şaire. Bunu hatırlamakta bile zorlanıyor çünkü artık kendisinin ne olduğundan tam olarak emin olamıyor."
Keşke bana şimdi nerede olduğunu söyleyebilseydin. Yani, ölmüş olduğunu biliyorum tabii ama ben insanların içinde tamamen kaybolmayacak bir şeyler olduğuna inanıyorum.