Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dili çok güzel, sade ve akıcı. Altı çizilecek ve alıntı yapılabilecek yığınla satır dolu bir kitap. Şahsen ben okumaktan büyük keyif aldım, yaşamın her alanından izler buldum. Hiç bitmesin istediğim “Bir Delinin Senfonik Dokundurmaları” isimli şiirini aşağıya alıyorum.
-Sevgi kilidi olmayan tek hazinedir.-
-Sevgisiz kalp ışık girmeyen mabet gibidir.-
-Sevgisiz yürek ya pas tutar ya buz tutar.-
(Sevgi sıcak su gibidir, tüm buzları eritir.)
-Sevgi tüm olumsuz duygu ve hislerin panzehiridir.-
-Ne olur...!
Beni yalnızca çicek açtığımda sevme.-
1.
-Mutluluğu aramaktan,
İnsanların mutlu olmaya hiç vakitleri yok.-
(-Mutlu geceler, neden sadece bir kadının kirpikleri kadar uzun olur?-)
-Ne mutlu...!
Gün doğumunun mutluluğunu, gün batımına taşıyabilenlere.-
(-Hanımlar, Beyler...!
Biraz da bana yağar mısınız mutluluğunuzu?
-Mutluluğun anahtarı,
varlığına şükrettiğimiz insan sayısını artırmaktır.-)
-Her güleni mutlu mu sanırsınız?-
-Ne her güleni mutu,
Ne de her ağlayanı dertli sanmayın.-
-Acısı çok olanın gülüşü
ya yavandır, ya da yalandır.-
Her yer mutsuz kadınlarla mutsuz adamların,
Umutsuz evlilikleriyle doldu.
.
Sevmemek için bahanemiz hazır,
ya çok yoğunuz ya çok yorgunuz (!), uyumak için önümüze sonsuzluğu sermişken kâinat.
-Oysa bir kıvılcımın parlayıp sönmesi kadardır, bahanelerle geçiştirdiğimiz şu hayat.-
ZAMAN...
Bekleyene uzun...
Kaçana hızlı..
Acı Çekene bitimsiz...
Ölene sonsuz...
Kalana dipsiz kuyu....
Yarası kabuk tutana huzurlu..
Gence ayrı ,yaşlıya ayrı ..
Gündüz başka ,gece başka..
Yazın sıcak , kışın ayaz..
Ama sevene zaman hiç...