Çölde susuz kul çok,testiyi doldurmaya koş.Bir elinde tespih, bir elinde Kur'an-ı Kerim, gönlünde iman, ruhunda aşk yürü be dost! Dem bu demdir.Zaman,mekan silinsin senden.Dostun dostu yolunu gözler. Şairin dediği gibi "Hala ne diye oyundasın, oynaştasın?" İçine ateş düşmedi mi bu satırları okurken. Biz yandık alevinden, sen durur musun?