Sonu beklediğim gibi bitmeyen kitap. Bitireli bir saat olmadı, hala düşünüyorum kitaplar mutlu bitmez miydi diye. Bazen de öyle oluyor ki iyiler kaybediyor. Nasıl olur da Lennie o kadar hayali varken hiç birine ulaşamadan ölür ?
"George tabancayı kaldırdı, elini kımıldatmadan tuttu, namluyu Lennie'nin ensesine yaklaştırdı. Eli şiddetle titriyordu, ama az sonra, yüzü kaskatı kesildi, eli sabitleşti. Tetiği çekti. Tabanca sesi tepeleri tırmandıktan sonra, tekrar aşağı indi. Lennie yerinden bir hopladı, sonra yavaşça kayarak kumların üstüne yüzükoyun kapandı, hiç kımıldamadan yerde serili kaldı."
bu satırları okuduğumda kendi hayallerim yarıda bırakılmış gibi oldum, Lennie bendim sanki..