Hemşire Bey

Hemşire Bey
@Fndk49
Üniversite
İzmir
2 Haziran
4 okur puanı
Temmuz 2017 tarihinde katıldı
Sence gitmek mi kolay yoksa kalmak mı... Giden bir yolculuğa, bir maceraya doğru yol alırken, yeni bir sayfa seçmişken, kalan arkada sessizce durur ve izler mi. Acaba döner mi, son bir kez bakar mı, vazgeçer mi herseyden yanında kalmak için, korkar mı kaybetmekten, koşar sarılır ve tabiki seni burda bırakmamı hissettirir mi... Unutulmuş mudur verilen tüm sözler, hani hayat sadece senin üstünde devam ediyorken ne olur da birden bambaşka hayatlara yelken açılabilir. Tamam gitmek bir seçim ama öyle bir şeçimki ne kadar beni bekler desen de döndüğünde yerinde bulamama ve yaşanılan her duyguyu sonsuza kadar hatıralara emanet etme riskini bilir mi, anlar mı...Giden emindir kalanın onu nasıl yürekten sevdiğinin ama bilmez gidişin üzerinde bıraktığı umutsuzluk gölgesi eritir sevdayı, duvarlara söyler durur ve bir gün söz bırakmaz yürekte, son bir rüzgar savurur eskiden kalanları... Kalan sanır ki tüm zaman durdu, tüm hayat soldu, nefes bile almak zordu ama duran zaman onun en büyük silahı olacaktır. Zaman iyileştirecektir tüm hayal kırıklarını tıpkı öncekiler gibi... Ama bu sefer kalan kalmışlığın verdiği acıyı gömmeyecektir içine, daha çok sarılacak yaşama, daha çok inanacak sevdaya ve daha güçlü kalkacaktır ayağa... Ve gerçek nedir biliyor musun giden hep döner ama kalan kaldığı yerde asla bulunmaz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
bütün bir gece durak durak elini uzatarak gamzene değer gibi ve değercesine kuytu bakışlarına tozlu sesine biraz öbür güne biraz yarına karanlığı üretmek korkularda sen korku nedir bilir misin gel desem ansızın gelir misin
Sayfa 30 - Türk Edebiyat Vakfı·Kitabı okudu
Kazanç
" olmaz. İnsan bazen bir saat geç kalmakla kaçırdığını, bir yılda kazanamaz."
Sayfa 38·Kitabı okudu
"Kazanmak ile kaybetmek ikiz kardeş gibidir."
Sayfa 113 - Yason Yayınları·Kitabı okudu