Sence gitmek mi kolay yoksa kalmak mı... Giden bir yolculuğa, bir maceraya doğru yol alırken, yeni bir sayfa seçmişken, kalan arkada sessizce durur ve izler mi. Acaba döner mi, son bir kez bakar mı, vazgeçer mi herseyden yanında kalmak için, korkar mı kaybetmekten, koşar sarılır ve tabiki seni burda bırakmamı hissettirir mi... Unutulmuş mudur verilen tüm sözler, hani hayat sadece senin üstünde devam ediyorken ne olur da birden bambaşka hayatlara yelken açılabilir. Tamam gitmek bir seçim ama öyle bir şeçimki ne kadar beni bekler desen de döndüğünde yerinde bulamama ve yaşanılan her duyguyu sonsuza kadar hatıralara emanet etme riskini bilir mi, anlar mı...Giden emindir kalanın onu nasıl yürekten sevdiğinin ama bilmez gidişin üzerinde bıraktığı umutsuzluk gölgesi eritir sevdayı, duvarlara söyler durur ve bir gün söz bırakmaz yürekte, son bir rüzgar savurur eskiden kalanları... Kalan sanır ki tüm zaman durdu, tüm hayat soldu, nefes bile almak zordu ama duran zaman onun en büyük silahı olacaktır. Zaman iyileştirecektir tüm hayal kırıklarını tıpkı öncekiler gibi... Ama bu sefer kalan kalmışlığın verdiği acıyı gömmeyecektir içine, daha çok sarılacak yaşama, daha çok inanacak sevdaya ve daha güçlü kalkacaktır ayağa... Ve gerçek nedir biliyor musun giden hep döner ama kalan kaldığı yerde asla bulunmaz...
bütün bir gece durak durak
elini uzatarak
gamzene değer gibi
ve değercesine
kuytu bakışlarına
tozlu sesine
biraz öbür güne biraz yarına
karanlığı üretmek korkularda
sen korku nedir bilir misin
gel desem ansızın gelir misin