“Öyle değil Bedri...” dedi. “Ben ondan ayrılma-
ya daha evvel karar vermiş bulunuyordum... Her
şeye rağmen!”
Dörde bükülü kâğıdı yanındakine uzatarak
mırıldandı:
“Fakat beklemek lazım... Uzun zaman!”
içimizde şeytan yok... içimiz-
de aciz var... Tembellik var... İradesizlik, bilgi-
sizlik ve bunların hepsinden daha korkunç bir
şey: hakikatleri görmekten kaçmak itiyadı var..