Uzun işti anlamak, sabır istiyordu, eksik kalacağını bile bile yolu yürümek gerekiyordu. Bazen bir adım yıllar sürebiliyordu. Ama denemek lazımdı. Madem ki gelmiştik, adam gibi gidebilmek lazımdı...
"... bu dünyanın çekiciliklerine kapılmadığım zamanlar, gecelerimi başka dünyaları hayal etmekle geçirirdim. ... Yaşadığımız dünyanın ne kadar üzücü olduğunu unutmak için başka dünyalar hayal etmekten daha güzel bir şey yoktur. En azından o zamanlar böyle düşünüyordum. Başka dünyalar hayal etmenin de bir sonu olduğunu henüz anlamamıştım."