Herhangi Biri

Herhangi Biri
@Fransiyum
İnsan kadar zavallı ve kendini beğenmiş bir varlık yoktur.
Reklam
İnsan yüreğinin iyi olması için akla ihtiyacı yoktur. Zaten bu ikisi pek birlikte olmuyor gibi.
Denginiz değilim efendim, dengesizim...
Kötülerin yaptığı şeylerle başa çıkmak için, iyilerin psikoloğa gitmesi gerektiği tepetaklak bir dünyada yaşıyoruz.
-Babam beni dövdüğü için herkes beni dövüyor ama sorun değil. Onu öldüreceğim. -Nee! Babanı mı öldüreceksin? -Onu içimde öldüreceğim... Birini sevmeyi bıraktığında, içinde ölmeye başlar...