Böylece dünya benim için üçe bölündü,birinde köle olduğum,yalnızca benim için uydurulmuş yasalar altında yaşadığım ve dahası,nedenini bilmediğim, ancak bunlara hiçbir zaman uygun olmadığım bir dünya, ikincisinde ise benimkinden sonsuz derece uzak olan,içinde sizin yaşadığınız ,hükümetle,emirleri vermekle ve onlara itaat edilmemesinin verdiği öfkeyle meşgul olduğunuz ve en nihayetinde üçüncüsü,içinde insanların emir ve itaatlerden bağımsız ve mutlu yaşadıkları bir dünya.