Öncelikle özellikle son sayfalarda elimden bırakamadan okudum. Aslında biraz tetikleyici, aynı evde yaşarken birbirinden bu kadar bihaber olması insanların. Duygularımızı ve yaşantılarımızı paylaşmanın zorluğu cidden tokatlıyor kitap boyunca. Kitap bitince sanki daha yazılabilecek çok şey varmış gibi gissettim ama yalan yok:))