Sevişirken iç içe geçen, solukları karışan, birbirine en yakın hale gelen insanların, sonradan bu kadar yabancılaşmasına, hatta can yakmaya çalışmasına hep hayret etmişimdir. Önce en büyük haz, sonra en büyük can yakma, ne tuhaf.
Her an ölümle yüz yüze kalabilirim. Ama yaşayabildiğim sürece
ölümü karşılamaya gitmem gerekmez. Bir gün ister istemez ölümle
karşılaşacağım; bu önemli değil. Önemli olan benim yaşamamın veya
ölümümün başkalarının yaşamını nasıl etkileyeceği..