📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gecedir: Şimdi daha yüksek sesle konuşur tüm kaynayan pınarlar. Ve benim gönlüm de kaynayan bir pınardır.
Gecedir: Ancak şimdi uyanır âşıkların tüm şarkıları. Ve benim gönlüm de bir âşığın şarkısıdır.
Dindirilmemiş, dindirilemez bir şey var içimde; yükseltmek istiyor sesini. Aşka duyulan bir özlem var içimde, kendisi de konuşuyor aşkın dilini.
Küçük kara balık; "Hayır anne! Ben artık bu gezmelerden yoruldum. Yola koyulup diğer yerlerde neler olduğunu görmek istiyorum. Bu sözleri küçük balığa birinin öğrettiğini düşünebilirsin ama bil ki ben bunu uzun zamandır düşünüyorum. Elbette birçok şeyi de ondan-bundan öğrendim. Mesela şunu anladım ki balıkların çoğu , yaşlandıklarında hayatlarını boş yere harcadıklarından şikayet ederler. Sürekli sızlanır, lanet eder ve her şeyden şikayet ederler. Bilmek istiyorum; gerçekten yaşamak bir karış yerde yaşlanana kadar gidip-gelmek ve sonrasında bir hiç mi? Yoksa dünyada başka türlü de yaşamak mümkün mü?