Fatih Kayatürk

Fatih Kayatürk
@Fthkytrk
“Carpe diem”
"Ölüm acı vermezdi. Hayattı, hayatın sancısıydı bu feci, bu insanı boğan his. "
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Fatih Kayatürk

, bir kitap okudu
Puan vermedi·520 syf.··
18 günde okudu
·
2020 16. kitabı
Jack London
8.9/10 · 135,3bin okunma
8/10
·256 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
·
10 günde okudu
·
Okunma: 02 Mayıs 2020 14:51
İçimizdeki şeytanı okurken aslında hayatta bazen bazı insanlarında bizim gibi düşünüp düşünmediğini merak ettiğimiz bu sorulara bence güzel bi yanıt bulduğumuz bir kitap hepimizin içindeki şeytana seslenen içimizdeki şeytan yine tabikide bi sabahattin Ali farkıyla cevap bulduğumuz güzel bir eser
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2019209,2bin okunma
''Bana istenecek birşey söyle, uğruna can verilecek birşey söyle, hemen dört elle sarılayım...''
".. Caddedeki kalabalık beni sahiden sıktı.Ben ikide birde böyle oluyorum,bazen bütün insanları boyunlarına sarılıp öpecek kadar seviyorum,bazen de hiçbirinin yüzünü görmek istemiyorum.Bu nefret filan değil... İnsanlardan nefret etmeyi düşünmedim bile... Sadece bir yalnızlık ihtiyacı.Öyle günlerim oluyor ki,etrafımda küçük bir hareket,en hafif bir ses bile istemiyorum.Taşıp dökülecek kadar kendi kendimi doyurduğumu hissediyorum.Kafamda,hiçbir şeyle değişilmesi mümkün olmayan muazzam hayaller,bana her şeylerden daha kuvvetli görünen fikirler bir birini kovalıyor... Fakat sonra birdenbire etrafımda bana yakın birini arıyorum.Bütün bu beynimde geçen şeyleri teker teker,uzun uzun anlatacak birini.O zaman ne kadar hazin bir hal aldığımı tasavvur edemezsiniz .. "