📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Henüz hiçbir şeye teşebbüs etmediğim için, kendi yetersizliklerimden haberim yoktu.Bir şeye cesaret etmemiş olduğum için de ,cesaretimin sınırlarını bilmiyordum.
Şimdi ben sana yalnız şunu söyleyebilirim:"Çocuk kalbinin,çocuk ruhunun bağdaşamadığı her şeyi reddettin.İşte beni teselli eden de budur.Bir şimşek gibi yaşadın sen.Bir defa çaktın ve söndün.Şimşeği çaktıran göktür.Ve gök ebedidir.İşte budur beni teselli eden.Bir başka tesellim daha var.İnsandaki çocuk vicdanı,tohumdaki öz gibidir.Ve o öz olmadan tohum filizlenmez,gelişmez.Yeryüzünde bizi ne beklerse beklesin,insanoğlu doğdukça ve öldükçe,insanoğlu yaşadıkça,hak ve doğruluk denen şey de var olacaktır.
Sana senin sözlerini tekrarlayarak veda ediyorum:"Merhaba Beyaz Gemi,ben geldim!"