(Spoiler vermiyorum)
Epeydir beni boylesine tesiri altina alan kitap okumamistim.bir kitap bu kadar mi akici olur.ara ara Osmanlica kelimeler olmasına ragmen su gibi akip gitti.kisa bir roman olmasiyla da bi oturusta okunur. Olay örgüsü muhteşemmm..
Yanlis hatırlamıyorsam okuru bu kadar etkileyen, tepetaklak eden Kürk Mantolu Madonna vardi okuduklarim arasinda.Mutttlaakaaa okuyun!!
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖