Furkan Korkut

Furkan Korkut
@Furkan95
Valla ben evim, odam , kitaplarım neredeyse oralı hissederim başka bir yere de ihtiyaç duymam bu insanın kendine bir dünya yaratabilme kendini oyalayabilmeyle ilgili bir şey
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sil baştan başlamak gerek bazen
“Yeni bir gün, farklı bir seçim demektir. Ve bu seçim senin ellerindedir.”
Elinden geleni yaptıktan sonra sıra ayağına geleni yapmakta ; Gitmek mesela…
Kendi içinde hapisti , köhne duvarların içinde zihninde bedeninde kendi içinde hapisti düşünceleri boğuyordu onu geceleri uyuyamıyordu düşünmemek için uğraşıyordu ama kendi içinde hapisti bedenine zihnine söz geçiremiyor kafayı sıyıracakmış gibi oluyordu dedim ya azizim o kendi içinde kendisine hapisti
Bazen insana insan gerek bazen de sadece yalnızlık
_ İnsanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan. Ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar.