Valla ben evim, odam , kitaplarım neredeyse oralı hissederim başka bir yere de ihtiyaç duymam bu insanın kendine bir dünya yaratabilme kendini oyalayabilmeyle ilgili bir şey
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kendi içinde hapisti , köhne duvarların içinde zihninde bedeninde kendi içinde hapisti düşünceleri boğuyordu onu geceleri uyuyamıyordu düşünmemek için uğraşıyordu ama kendi içinde hapisti bedenine zihnine söz geçiremiyor kafayı sıyıracakmış gibi oluyordu dedim ya azizim o kendi içinde kendisine hapisti
_ İnsanların tanımaya ayıracak zamanları yok artık. Aldıklarını hazır alıyorlar dükkanlardan. Ama dost satan dükkanlar olmadığı için dostsuz kalıyorlar.