Furkan Korkut

Furkan Korkut
@Furkan95
İnsan ne için yaşar?
Yiyordu, içiyordu, uyu­yordu, uyanıyordu ama yaşamıyordu. Hayat onda hiçbir etki bırakmıyordu. Hayattan sükunetten başka bir şey iste­miyordu ve bu sükuneti ona sadece ölüm verebilirdi. Ama ölüm gelinceye kadar yaşaması yani zamanını, yaşama gü­cünü değerlendirmesi gerekiyordu.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Yaşamak bazen acı çekmektir
Tüm ömrünü bir şeyler bekleyerek geçirmişti zaten; Şimdi de kendisiyle önceden randevulaşmış olan ölümü beklemek zorundaydı.
Düşlediğimiz kadar yaşarız bu hayatta kimi hayal eder , kimi inanmaz , kiminin kalbinde tanrı, kimi küser hayatına, kimi yakalar yıldızları…
Bugün de gönlümüzce geçmediyse gün, suçun yarısı bizim, yarısı günün!. . . Melih Cevdet Anday
Bazen bir şiir olmak istiyorum bazen bir deniz bazen bir düş olmak istiyorum bazen de denizde yüzen bir gemi olup düşüncelerimin içinde kaybolmak istiyorum bazen dünü unutup şuana odaklanmak bazen sadece yaşamak istiyorum yarını yokmuşcasına …