kalmadı insanların ahde vefası,yaraya duası.Unuttuk biz azizim yargılamadan önce dinlemeyi, konuşmadan önce düşünmeyi, şikayet etmeden önce şükür etmeyi, istemeden önce sabretmeyi ve biz birbirimizi Allah rızası için sevebilmeyi unuttuk..
Müslüman konuşurken 😊🙌🏻💐;
Kontrolsüzce Dobra dobra
Pervasızca, patavatsızca,
Rastgele, gelişi güzel konuşmamalıdır
⚠
konuşurken 1 değil 100 defa düşünüp
Sözümüzü tartıp Süzgeçten geçirip lugataki en tatlı kelimleri seçip inci gibi dizip ondan sonra telaffuz etmelidir
🌺🍀