Oysa düşünmek her zaman acı veren ağır bir iştir...(C.A.)
“Aydınlık gökyüzünde yıldızları göremezsiniz...(J.S.)
Hissettiğini söyleme cesaretini gösterebilen, bu yüzden de çoğu zaman yalnız biri…
Ah Melody... Gerçekten hiç bir şeyin farkında değiliz. Hayatımızda en değerli şeyin sağlık olduğunu o kadar çok çabuk unutuyoruz ki. Senin gibilere karşı duyarsızlaşmamızdan utanıyorum şuan. Bayan V’nin sana Mello Yello demesiyle içim ısındı ya resmen. Artık karşıma çıkacak olan bütün Melody lere nasıl davranacağımı biliyorum. Çok güzel, aşırı derecede akıcı bir kitap.