Est ad astra

Est ad astra
@Fyz_c
Bir şiir yazmak istesem adına, Adını nefesin koyardım. Öyle ki; Titrek nefesin değdiğinde parmaklarıma, Sen yazarım virane hatıralara
Şiir
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
" Onun gururunu ben de kolaylıkla hoşgörebilirdim. Benim gururuma dokunmamış olsaydı. "
Edebiyat
" O vakit, sadece gözlerim ağlamıştı. Bu gece gönlüm ağlıyor. " İyi geceler...
Edebiyat
"Yemin ederim. Bir seni yaşayacağım, bir sana yaşayacağım."
Edebiyat