Hüzünlü bir hikaye, çocuk kitabı güya ama beni ağlattı. Kardeşlik bağı, köy hayatı, özgürlük..
Eski Türk filmlerini hatırlatan dram..
Ama güzeldi, tavsiye ederim.
Çok güzel, eğlenceli biraz cin fikirli, mini minnacık yaramaz bir kitap. İçinde bolca etkileşimli bölümler var. Ben dolduramadım ama kendi kitabımı alınca ben bile doldurmak, yazmak isterim.
Keşke küçükken benim de dedemin bakkalı olsaydı dedim yani. Tavsiyemdir, alın okutun, hediye olarak verin. 9-12 yaşa uygundur diye düşünüyorum. 12 den sonrasına da olabilir tabi kişiye bağlı
Birinci kitapta ikincisi de oldukça eğlenceli, çılgınca. Boş zamanlarında korsan olan, tek başına yaşayan, ve olağanüstü bir gücü olan Pippi Uzun çorabın hikayesi..