Feyza

Örgü örmekten bahsediyorlar, “ben çok mükemmeliyetçiyim, yanlış yapınca sinir oluyorum, en iyisi yapmamak” diyorlar. Bir hikâye yazmaktan bahsediyorlar mesela, “mükemmeliyetçiyim, kendi yazdığımı beğenmiyorum, en iyisi yazmamak” diyorlar. “İşime gelmiyor” diyememenin kılıfı, mükemmelliyetçi olmak.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Eğer sevdiğini söylemezsen, sevildiğini duyma ihtimalin de aynı oranda düşer. Ne ki, zayıf diyeceklermiş... Varsın öyle olsun, sen kalbinin hakkını ver.
"Şair Nazım Sevgi!" dedi Ceren. "Her gün mutla­ka kuşlara ve bulutlara şiirlerini okur."
Evet, haklısınız," dedim. "İnsan kendi kendine niye ismiyle hitap etsin ki!" Güldü. ''İnsan yalnız yaşadığında, isme ihtiyacı olmuyor," dedi
İnsana Dair
Sanırım, televizyonun icadı insanları yapacak şey­ler aramaktan kurtarmıştı.