Örgü örmekten bahsediyorlar, “ben çok mükemmeliyetçiyim, yanlış yapınca sinir oluyorum, en iyisi yapmamak” diyorlar. Bir hikâye yazmaktan bahsediyorlar mesela, “mükemmeliyetçiyim, kendi yazdığımı beğenmiyorum, en iyisi yazmamak” diyorlar. “İşime gelmiyor” diyememenin kılıfı, mükemmelliyetçi olmak.
Eğer sevdiğini söylemezsen, sevildiğini duyma ihtimalin de aynı oranda düşer. Ne ki, zayıf diyeceklermiş... Varsın öyle olsun, sen kalbinin hakkını ver.