Bir yapanlar var hayatta, bir eleştirenler, bir de bir şey yapmayıp sadece seyredenler. Şermin hep o ilk grupta oldu.
Aslında ikinci ve üçüncü grup çok rahattır. Yalnız oralarda da izdiham var arkadaşım bu ülkede, “yıkılayım binlerinin üstüne, sonra söylenip durayım” süper iş! Öyle bir ülke ki herkes o iki gruba girmek için can atıyor zaten.