Feyza

Feyza

, bir kitap okudu
Puan vermedi·48 syf.·
2024 50. kitabı
Kolektif
0/10 · 2 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Feyza

, bir kitap okudu
6/10
·40 syf.·
26 günde okudu
·
2024 49. kitabı
Ezop
6/10 · 4 okunma
•Çok üzüldüm’ dedim. Çok üzülmesen de bunu demek âdettendir.
Yürümenin tadını alan insan evladı bir daha oturmaz…
Bir yapanlar var hayatta, bir eleştirenler, bir de bir şey yapmayıp sadece seyredenler. Şermin hep o ilk grupta oldu. Aslında ikinci ve üçüncü grup çok rahattır. Yalnız oralarda da izdiham var arkadaşım bu ülkede, “yıkılayım binlerinin üstüne, sonra söylenip durayım” süper iş! Öyle bir ülke ki herkes o iki gruba girmek için can atıyor zaten.