Okuduğum diğer kitaplardan çok farklıydı. Kitabın ortasına kadar büyük bir heyecanla okudum ama son kısımlar tam bir hayal kırıklığıydı. Böyle bir sonla bitirmezdim.
Ağaçlar büyür, yaprakları yeşerir.
Ama zaman geçer aşkım
Bunu ikimiz de gördük.
Soğuk bir kış gecesidir aşkım
Yalnız uyumak zorunda kaldığımız zamanlar.