"Tanrılar mutluluğu saklamak için aralarında tartışıyorlarmış. Biri der ki: “Göklerin en uzağına saklayalım.” Diğeri, “Denizin en dibine saklayalım.” Öbürü, “Ormanın derinliklerine gömelim,” der. En sonunda biri çıkar ve şöyle der: “İnsanların içine saklayalım. İnsanoğlu her yere bakar da kendi içine bakmak aklına gelmez.”
/Yunan Mitolojisi